anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, November 19, 2009

Buntai my besties!


Budak ni nama die muhamad khairul aiman atau p0wn a.k.a buntai tpi aku ske pnggil dak ni ajoy hahha sbb die xske oank pnggil die ajoy huhu,die ni besties aku,besties aku yg baik and pham aku gilew2 tiap2 malam we all share msalah sama2 but 3 week yg lepas mmber aku ni xcident trok lak tu smpai masok icu and kwn2 aku ckp mybe die akan lumpuh! ;( sad gilew ar,aku macm ilang tmpat bergantong lak,aku windu die gilew2 lah.. aku paling rindu gelak die coz aku palink ske tgk die gelak,gelak die klakAR sngt and aku rindu kan treadmark die sakai coz die ske ckp oank sakai hehe!smlm iera mcg aku ckp buntai dh botak hehe
ni mmbuat kn aku tringt kat stu pristiwa ni hehe mse tu buntai tnye kat aku ley x die nk botak kan rmbot die than aku ckp la xmo ar botak ti u x encem la and i xkse laki botak than die ckp hehe xde la i guraw je i p0wn xkse ar rmbot i botak hehehe
tpi now die memng dh botak betol! doktor botak kan rambot die hehe
p/s : u,i nk u somboh and sdar dgn cpt coz i nk u tunaikn smua jnji2 u kat wlaopown sometime i rse jnji tu macm jnji main2 hehe urm g stu if u dh sdar i akan tunaikn janji2 i dkt u gak ;) asal kan u sdar!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...