anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Friday, February 26, 2010

Sabhi saddi: Nadiku..


Im sure if u all peminat slot lestari Tari tirana of coz korang akan pernah dengar lagu nie!
aku tak tahu kenapa and sejak bile aku minat lagu ni.Lately aku addicted sesangat sangat dengan lagu ni..Hari2 mesti nk dengar if tak dengar aku jadi cam biol je haha perh terok gile penangan lagu ni dekat aku :)
So now aku nak share kan lagu fav aku ni dekat korang semua:)
aku siap postkan lirik sekali buat tatapan kamu semua !! HOPE ENJOY AND JADI ADDICT MACM AKU JUGAK hahaha

Suara kisah kita

Yang sehalus sahutan di mata

Segala norma yang melena ku

Pada aroma syurga kita

Nan syahdu cinta menunggu

Sayunya kerna air matamu

CHORUS

Nadiku bagaikan berlagu

Nantimu hentikan apa berlaku padamu

Yang ku temu

Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita

Yang berbisik gerimis serinya

Seindah frasa yang damaikanku

Walau sezarah air mata

Biarku kucup wajahmu

Leburkan saja ia padaku



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...