anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Friday, November 20, 2009

Macam-macam lah aku nie!

huhuhu jam dh pkol 3.36 pagi tpi aku still xley tdo la xtahu naper? kedit la dh abis if x boley la gak aku dok mengacau bf aku c arief tu hehe die p0wn stu ckp dgn aku jangan td0 taw b nk kol tpi smpai skrg aku tnggu die xkol urm windu la at die (padahal tdi kul 12 bru jewp pas gayot dgn die,nie la oank ckp mabok chenta haha)urm malam ni lak sjuk and sunyi jewp dh la tdi aku tgk cter antu at tb3 so now aku tgh ketakotan lak ;(!
dh la kat umah aku ni smua oank dh tdo,aku lak xley nk tdo,so dh xtahu nk wat pe aku p0wn on9 and merapu kat blog ni je la..
Ptg tdi mak aku dpt emel dlm emel tu tertulis yg esok(20/11/09) malaysia dilnda salji tpi btol ke? aku xcy coz emel ni kdang2 merapu tpi kalo la betol aku xtahu nk ckp apa memng sah la bumi ni dah nk kiamat! aku lak xinsap2 lagi apa la nk jadi dgn aku ni hehe ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...