anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Sunday, January 3, 2010

Kenapa kau pergi dlu..



Tanggal 25,disember 2009! merupakan hari yang paling sedih bagiku kerana pada tarikh itu aku telah kehilangan seorang kawan baik,yang paling memahami aku!..Muhamad khairul Aiman bn Raja Ali itu la nama sahabat aku yang paling aku sayangi die bukan sahaja dikatakan sebagai kwn baik ku tapi die juga macam teman lelaki ku cuma kami tak couple sahaja!tiap3 malam kami habiskan masa bersama di dalam talifon kami bergurau senda,kami bergaduh,kami tacink mentacink bersama sama haha mendengar lawak lawak bodoh die haha aku rindukan semua itu,tapi sayang aku terlalu bodoh kerana aku tak menghargai die apabila aku couple dengan someone aku abaikan die, adakah aku terlalu jahat?? aku tahu die terasa dan die sendiri penah berkata padaku kenapa aku mula jauhkan diri dari die...aku lakukan ini semua kerana teman lelaki ku yang cemburu kerana keakraban aku bersama die! Erm malangnya hari yang aku break dengan teman lelaki aku,hari itu juga kawan baik aku excident.. pada pkul 12.30 tengah malam sewaktu aku menalifon die tibe ada lelaki lain menjawab dan die berkata pada ku buntai dalam bilik pembedahan aku tak percaya langsung tapi bile semua kawan berkata tengtang perkara yang sama aku mula percaya!Yang paling aku kesal semasa die nazak aku tak dapat pergi hospital aku terkilan sangat sangat,aku nk mintak maaf at yana coz korang dah paksa aku pergi tapi aku xdapat datang juga pada masa itu..
Disebabkan die xcident dan msok icu aku mula rapat dengan yana sedangkan sebelum ini aku dengan yana ibarat anjing dengan kucing! yana adalah ex gf aiman dan disebabkan aiman aku mula kenali iera,dan dena! Disebabkan die aku,iera dan yana boley jadi besties sampai sekarang dan bila bila tapi tuhan kenapa kau tak adil kenapa apabila kami semua sudah berteman ko rampas aiman kami ko rampas ajoy kami kenapa ko rampas buntai kami,tuhan kenapa kau kejam sangat kenapa kenapa kenapa..



Buntai u selalu buat i happy when i tengah sad, bile i marah i selalu lepaskan dekat u.. bile i membebel bebel u selalu akan cakap i macam makcik hahahaha u i rindu sangat sangat nak dengar suara u and nak dengar gelak tawa u macam dulu..
xde orang yang paham i macam u paham i..and u pon cakap dekat i and i sorang je yang paham u! and u penah ckp nk jaga i!! tapi nape u pergi tinggal kan i, u jahat u jahat u ckp u nak jaga i tapi kenapa u tinggal kan i.. u jahat, u kejam ! u pergi macam tu jer tak cakap pape pon at i, u pergi sebelom u tunaikan janji janji u dekat i paksu!
paksu,maksu rindukan paksu rindu paksu sangat3....
i selalu panggil u paksu than u ckp if i paksu u opcoz la maksu haha
rindunye time time tue...



semoga roh u di tempatkan bersama sama orang orang yang beriman,
i akan selalu doakan untuk u
insyallah apa yang kite dua dh janji i akn teruskan
i akan tetap pegang pada janji janji i walaupun u dah tak ada..
i harap u bahagia dekat sana dengan mak u..
ya allah aku memohon pada mu agar engkau tempat kan roh muhamad khairul aiman bersama sama tempat orang yang beriman die insan yang baik ya allah..
die ada la lelaki yang terbaik yang aku penah kenal..



p/s kepada iera dan yana persahabatan kite terjalan kerana die aiman atau buntai orang yang kite semua paling sayang,lin arap persahabatan kite xkan pernah berakhir..
kerana die orang yang menjalinkan persahabatan ini walaupun di hospital kite bertemu..
arwah tetap ada di dalam atie kite semua.. xkan penh pudar dan xkan penah lekang dalam ingatan kite semua! ingat buntai adalah sahabat baik kite sehingga hembusan nafas terakhir beliau.... wahai semua kawan alynn and siapa sahaja yang mengenali insan ini tolonglah sedekah kan al-fatihah kepada beliau.. amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...