anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Wednesday, August 4, 2010

Menakotkan =(


First of all aku nk ckp rindu gile seyh, dh lama tak tulis blog haha bz jewp aku nie..
this time aku nk story about my school...pic dkt atas tu la my school hehe ;)
anyway pagi tadi mase dekat perhimpunan zemah bff aku bg tahu yang semalam budak2 fom1 and fom2 kena histeria,kbetulan suha pun ada kol aku citer pasal school die yg diserang histeria gak and adik angkat aku pun kena histeria gak,macam satu kebetulan jewp smua ni berlaku. Benda ni dh lama x berlaku dekat sekola aku,last time aku fom2 but now die kembali lagi..
adakah disebbkan rumah hantu yg dibina untuk karnival tu aku pun tak tahu la kan...

Than tadi mase ekonomi cikgu sabarina tell us the truth what happend yang terjadi semalam and for sure zemah memang xtipu kiteorang semua pasal benda yang menakutkan tu =(

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...