anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, October 14, 2010

PAK HAJI O



WHOOT WHOOT !
Hye beb.first of all aku nk mintak maafla if aku ada buat kau kechik hatie ke apa ke !!
Aku sedar diri aku nie,tak la se perfect macam diri kau,kau sungguh perfect kan ???
Kau anggap benda tu gurau tapi kau ibarat macam dah memalukan kan aku, aku ingat kau ni boleh la dibuat kawan tapi kau ni dah macam lawan atau lebih tepat sesuai aku gelarkan kau hipokrit! peribahasa ni sesuai kot untuk kau KAWAN MAKAN KAWAN! Perangai kau ni tak ubah macam perangai ALVINO(bukan nama sebenar) Dia pun tak seteruk macam kau!


Diri kau memang teramat perfect la weyh, pe yang aku cakap nie botol ke tak??


Di suatu malam,aku tak berapa nak ingatlah hari apa and pukul berapa . Info ni pun aku dapat dari someone yang menganali diri kau =)
tp aku tahu location dia di MASJID NEGARA and malam tu ada solat hajat untuk budak budak SPM kan 








kau describe kan diri aku dari atas kan, so aku pun ley la describe diri kau dari atas sampai bawah =)


Dari atas: menurut info aku tuh,kau pakai KOPIAH,BEJUBAH warna PUTIH la kalo tak silap aku,kau pakai selipar ke kasut aku tak sure and aku tak kisah !!
beb pakaian kau dah macam pak haji dah dorang cakap and nampak sangat la kau ni macam alim and kuat agama sangat!! tapi sayang ustazah suruh kau pergi beribadat tapi apa yang kau buat? 




Orang dengar ceramah,kau buat apa ae time tuh?


dh lupe ke? tak per meh aku refresh balik ae !



from the story that i heard,bile dorang semua dengar ceramah,kau boleh lak keluar and melepak sambil hisap rokok beb siap buat O lagi kan?? and B (bukan nama sebenar ) berkata memalukan apabila budak perfect macam kau buat perkara begitu sepatutnya kau jadi contoh yang baik  kepada budak budak kelas belakang ni,and kau dah ibaratkan memalukan budak budak sekolah kau sebab budak budak sekolah lain tak buat benda tuh . Fullstop! benar tak benar hanya kau yang tahu .... 


owh ya aku jugak sediakan pantun untuk kau,yang dikarang oleh budak budak tuh :


DATANG MASJID,
PAKAI JUBUH,PAKAI KOPIAH,
KELUAR MASJID,HISAP ROKOK.
HISAP ROKOK BUAT O,
ITULAH DIA,
PAK HAJI O!




MAAFKAN AKU,ANDAI KAU TERASA!





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...