anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Monday, November 29, 2010

New chapter,New epissode of drama and New life ;)

Erm forget about my past ;)
i really want to forget about that..
I just want to build a new life with amerrul quzier fukhriz ;)
now you are my everything ;)
my life and my soul *ceh jiwank pulak * hahaha

Tak tau la kenapa aku suke dekat die nie,maybe die selalu ada kot bile aku sedih and bile aku perlukan someone,die always beside me ;)
and dia jugak la yang selalu paksa aku for study and macam macam la (!)
die caring,romantik la jugak sometime hahaha yang penting dia sanad kelakar and suka buli aku ;( jahat kan die hehe ;)
the best moment dgn die yang aku tak kan lupe..
die nyanyi lagi YANG TERINDAH for me hahaha (die mesti dah lupe coz muncet tu kuat makan semot )
event just at skype tp benda tu la kot yg wat aku cair at die hehehe ;)


Guys sorry again im totally taken by Mr Muncet <3
just pray for us ;) 









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...