anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Tuesday, December 14, 2010

Confused




Semalam An qi text ajak keluar, wift Adie, Fara and ramai lagi la :)
so masalah aku sekarang ni ialah, aku nak pergi ke tak, ikotkan hati memang nak pergi yelah, dah lama gile tak jumpe dorang ! dah dekat setahun kot aku tak jumpe diaorang ! ! Yang menjadi masalahnya aku tak habis exam lagi and aku baru lagi keluar, aku takot mama tak bagi je keluar :(  Erm macam mana nie, tak kan la nak tipu mama kot !

Bile pikir pasal duit lak, erm ritu dah dekat rm100 abis gara gara tak sabar nak hang ! kalo aku keluar khamis ni mesti habis banyak jugak! mesti la kiteorang shopping punya cause kiteroang ni kalo dh meet tak shopping tak sah la kan :) erm than 21 nanti nak keluar lagi aduyai ley pokai aku macam ni ! nak keluar dengan hubby lagi hehe

so nak pergi ke tak ae ?


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...