anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Sunday, January 30, 2011

Novel Ombak rindu kini dijadikan filem :)





Hello lama dah kan alin tak tulis blog :)
lately ni bz sikit ! ! 
Bagi anda yang pengemar novel melayu mesti anda pernah membaca novel OMBAK RINDU ni kan ? ? 
siap ada sambong sambong lagi novel macam Lagenda Budak Setan jugak la , novel OMBAK Rindu ni pun tak kurang hebatnya :)


INI ADALAH SERBA SEDIKIT MENGANAI SINOPSIS OMBAK RINDU !



IZZAH adalah seorang gadis yatim piatu yang kematian orang tua mereka akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, pak saudaranya, Taha mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bencana dalam keluarga.

Pak cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual anak saudaranya itu kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak pak saudaranya walaupun hatinya tidak rela.

Di situlah dia telah berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz telah membeli Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Di atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta Izzah yang mula berputik kepada Hariz. Dapatkah Izzah menerima Mila Amylia sebagai madunya? Bahagiakah rumah tangga yang dibina di atas kehadiran orang lain?  semuanya akan terjawab dalam filem or novel itu !
Filem ini menjalani pengembaraan dalam sekitar tahun 2010 dan dijangkan akan ditayangkan pada awal 2011 :)

SENARAI PELAKON !
Izzah : Maya Karin
Hariz : Aaron Aziz
Mila : Lisa Surihani
Wafiah : Umie Aida

BRONT PALARAE
AZIZAH MAHZAN
ZAIDI OMAR
NORMAH DAMANHURI
NATASHA HUDSON

MEREKA JUGA TURUT MENBINTANGI FILEM TERBABIT !
*SAMA SAMA LA KITER MENONTON DI WAYANG NANTI ! :)

tak sabarnya nak tengok cerita ni hehe

2 comments:

  1. wow..mst bez..suke gile bce novel ni.. ^^

    ReplyDelete
  2. haha sama sama la kite nantikan cerita ni nanti hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...