anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, January 13, 2011

You dah buktikan !



Thanks beb you dah buktikan dekat i !
i really sayang you sayang ... 
hey blog did u remmber dulu ada satu entry yang mengatakan yang aku takut aku rase diabaikan oleh bf aku if dia dah keje ! hahaha now dia da buktikan yang tak abaikan aku ! ! !
masok bulan ni dah dekat sebulan lebih dah la dia keje and seriusly dia tak pernah abaikan aku satu hari pun !
Event dia penat pon die tetap akan mcg and call aku , kadang kadang aku kesian jugak tengok dia , yelah balik keje dah penat kan , aku suruh rest dia tak nak ! dia cakap nak teks jugak hehe tapi kadang kadang tu tengah tengah teks pon dia ley tertido haha aku paham if dia tertido tu maknanya dia penat sangat la !

Hey budak, sekarang you tengah demam kan so jangan nak ngada ngada minum ais aw ! Harituh mase kite keluar you dah banyak minum ais tahu tak hehe . Haritu i demam, you jaga i kan ! tak kasi i makan tu makan ni.. Now my turn jaga you pulak ae sayang ! LOVE AND MISS YOU ALWAYS SAYANG !

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...