anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Sunday, February 6, 2011

Anwar Hadi " EwwW........... " !

Hello my followers,
nak tanya sikit ni korang kenal tak dengan budak yang COOL, KELAKAR AND MACHO ni, alah yang tengah famous sekarang ni dekat YOU TUBE hahaha kenalkan yaps budak tu la nama dia ANWAR HADI :)
ceh siapa yang tak kenal tu tak kejap lagi tengok la video beliau dekat sini inianwarhadichanel in youtube 
Sumpah la first korang tengok je video dia korang komfem akan suke taw ! !

Hasil hasil video ni memang menarik taw, dia ni sangat sangat la kreatif dan boleh dikatakan semua video yang di buat oleh beliau mempunyai massage yang begitu bagus kepada kita semua selain daripada tu insan yang bernama anwar hadi pandai gile speaking ! suke sangat bile tengok dia speking hehe   :) kalau korang tak percaya kan korang boleh lihat sendiri la hasil hasil video beliau ! superbbb beb aku cakap korang mesti akan jadi peminat setia video beliau :)

Untuk pengetahuan korang la kan ANWAR HADI ni akan post video dia satu kali seminggu so maknanya dalam sebulan ada 4 video je la , dan dia ni pulak merupakan cuzen kepeda tuan punya blog pelangimalam
dapat info ni dari blog mr IR

Than untk pengetahuan korang jugak MR. ANWAR HADI ni akan melanjutkan pelajaran beliau di salah sebuah universiti di SYDNEY :) Beliau akan berangkat pada 10 februari 2011 !
Semoga beliau selamat sampai disana . . .

If korang rase korang suke karya karya beliau korang ley la follow beliau dekat  blog belia, 
anakazman.blogspot.com dan like beliau dia inianwarhadi ! ! tak rugi ok korang tengok video beliau if korang rase tention ke apa ke bukak la video beliau :)

oke ni video fav aku hehee ! EwwW............................... ! 





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...