anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, February 10, 2011

Date bersama si dia :)



Well seperti yang aku cakap haritu , aku dengan si beruang KOGI aku tu nak meet kan this week hehe
so tadi aku pergi jumpe la dengan die ! suppossssssseeeeeeeee Aby dengan Zana follow sekali tapi Zana ada test last minute lak so tak ley follow hehe

Hurm kiteorang tak pergi jauh pun pergi SUNWAY jerp hehe *tak kaya macam korang,yela korang boleh pergi date jauh jauhkan hehe kiteorang setakat sunway lagoon and sunway pyramid jerpppp !
well hari ni aku dan si dia bangun pagi kul 7 kiteorang dah bangun dah, yola semangat nak jumpe kan kan than kul 9 gerak la dari rumah , after that meet at KL SENTRAL than sama sama nak PUTRA pergi  sunway hehe

Sumpah aku cakap best gile hangout dengan die tadi aw ! tak pernah la aku rase best macam ni eheheh 
so this month maybe kiteorang kuar 2 kali cause maybe dia dapat cuti next week 
yeah maybe kali ni berdouble or triple date kot hahaha 

Well actually nak citer dengan lebih banyak lagi tapiiiiiiiiii aku dah penat and ngantok sangat so next tme kiter gossip2 lagi awkey :)

dia tinggi , saya pendk :)













0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...