anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Tuesday, May 3, 2011

BESTIES FOReVER DARL ::) *kawan perempuan !


Hoi hoi korang bile kiter ber6 nak hang out sama sama ? rindu zaman zaman form4 and form5 dengan korang tahu tak ?? HAHA aku tak kire sempena nan bufday aku ni , aku nak korang celebrate nan aku :)
dah lah bf aku takdo doe so kesian lah dekat aku ! ! muncet aku ade benda yang kena di stelkan so die tk ley meet aku :( *nak hadiah wah muke tak malu kan aku ni ;p

Budak yang paling aku rindu mesti lah si suha and hana sebab korang dh lah dok jauh jarang jumpe aku bile dtg danau tak calling calling pon kan ?? kaorang jahat suha aku nak aku dengan kau rapat macam dulu kalo boleh yela since peristiwa lepas kau dgn aku dah mcm jauh kan ? rindu doe kegilaan kau, kite bahan bahan orang, kite kacaw orang hahah mase tu aku rase ramai gile yang benci aku, kau nan akmal ! ! wah cakap sal akmal budak tu selalu ajak hang tp kita macm tak kesah lak kan ? *ceh macam ar akmal kesah sangt tol ark ?

Argh Hana Kau lak ! kau tu dh la yang paling rapat dengan aku selain budak budak ni, mana tak nya aku nan kau satu kepala beb ! perangai ko aku sama , cita rase aku kau sama pendk kate aku, kau nan charissa satu kepala ar kalo dok satu umah komfem bahagia gila gila, paling banyak kenangan aku dengan kau, mase kite fom4 kan yelah sebab fom5 kau pindah, kau time tu jahat nak pindah tak nak bagi tahu aku sebab kau cakap takot aku nangis ! kejam kau kan ??  weyh kawan aku paling rindu time aku tido at bahu kaw ! time dgr mp3 time ustazah mengajar time wat add math dengan kau padahal copy paste je kan ?


Nad and liyana aku rapat nan korang since aku form5 kan ? kalo tak silap aku lah
mase form4 kite rapat tak serapat sekarang kan kan than bertambah rapat bile nad dgn aku satu 2syen haha time 2syen ni lah munculnye watak  nizam,nazril, dadu, megat and lain lain *oke padahal aku tak ingt pon nama geng dak laki ni :)
Hahah yang paling kesia kau la kan nad tiap tiap hari je kena bahan dgn kiteorang than nama ko pon bertukar jadi dak tacink hahaha

well kalo nak citer pasal kenangan aku nan korang rasenye smpai esok pon tak habis kan ?? so smpai sini je lah t aku smbong citer sal dak2 laki geng kiter haha bukan apa kalo tak wat entry special ade yang tacink ti haha ko paham paham je lah sape kan sdg kan kite dah explain kite nak kuar pompuan 2je dak laki tu dah tacink and tak habis habis nak sindir aku pasal tu :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...