anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Sunday, September 19, 2010

Addicted to vampires

Hahaha title cham gempak kan,
seperti di title tu aku nk mengaku yaps sekarang aku tengah teraddicted sama ahli keturunan vampire la beb
tah sekarang ni aku aku pun tak tahu kenapa aku suke sangat sama keturunan ini vampire haha
and penah berharap dpt someone cham EDWARD CULLEN or EDWARD SULLEN, ahaha lawak kan but aku still sayang bf aku la tu tak akan pernah berubah beb =) 

Hero cerita Twilight 


   Hero cerita vampires suck!

Maybe, ni sebab aku terlampu banyak tengok citer vampire kot haha such twilight,vampire suck and vampire diary hehe 


P/S: DEKAT MALAYSIA NI ADER TAK KETURUNAN VAMPIRE? BITE ME PLEASE HAHAHA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...