anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Saturday, October 9, 2010

Macik koe memang hebat !

Whoot Whoot, citer bermula disini haha,

12.30 : Habis je exam ekonomi,aku terus ambik bag and balik dgn liyana and nadhirah tanpa menungu geng     
            g0sippi siapa lagi kalo bukan,zemah,syerah,mary and  Apek(vampires suck)

12.45: Naek teksi pergi ke LRT WANGSA MAJU, beli tiket to MASJID JAMEK coz nk tukar train pergi aliran ampang.

1.15: Sampai dekat Masjid Jamek beli tiket go to Maluri lak hehe =)

zzzz dekat dalam lrt lak,masuk masuk je dalam lrt tu,aku, nampak la sorang macik nie dgn geng-geng die,
macik sorang nie ya allah kau,muke die mekap tebal berinci inci,lipstik merah menyala,bulu mate die panjang macam pakai bulu mate palsu je aku tgk...

Perbagai bagai storie aku dengar die ceter,pasal org mati la,pasal org islam,selam la haha banyak la sampai soal jodoh pun dia cakap,kawan kawan dia semua khusyuk dengar dia membebel bebel huhuhu
ade yang sampai dah tak nak layan dia cakap pun ader =)

Than tibe tibe dia keluarkan kertas,agensi cari jodoh,die cakap dengan kawan kawan die,sape nak cari jodoh jumpe la aku and paksa paksa kawan die save num agensi cari jodoh tuh, siap offer at orang sekeliling lagi beb! sambil gelak gelak macam orang gile pun ada juga aku tengok .


Makcik aku de pesanan tok koe,koe dah tua dah macik,ingat ingat la kubur,
jangan nak mengata orang je makcik =)








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...