anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Tuesday, November 16, 2010

Im Gonna Mis 5 DINAMIK




Today walaupun tak sekola,tp aku pergi sekola gak hehe 
konon nk study je tp lain lak jadinya ;)
daripada pukul 10 pg sampai pukul 6 ptg dekat sekola (!) 
aktiviti kitaorang apa lagi kalau tak study + online fb + makan makan + photo photo + gelak gelak (!) hehe 

Beb aku akan rindu korang la syg.. Minggu depan dah SPM pastu habis je SPM comfem semua akan buat haluan masing masing kan kan?? Mesti lepas ni aku rindu sanad sanad dengan korang yela  dah tak dapat gurau gurau dengan korang terutamanya dengan NADIRAH,APEK,LIYANA,CHAPIK.ZEMAH.SYERA.NASRUL,MARRY G !! hehehe eh lupe lak termasok la sekali SAM,CHANG ANN.LI MIN , SUN JYE AND YEW LONG (vampire) hehee

TO budak budak GGC aku harap persahabatan kita ni kekal selamanya aw ;)
ingat weyh dynamic sdn.bhd (!)
weyh apek ko mintak kiteorang kan kalo gaji pertama belanja koe!
Tapi !!! GAJI PERTAMA ko jgn lupe aw belanja GGC ;)
Aku still ingat doe camner dulu yang kite bersembilan  ni tak satu kepala tibe je boleh jadi satu kepala haha
pastu aku still ingat camner kite tacink mentacink. gaduh bergaduh hehe 
and aku suke sikap kite semua ni berkawan owh ;)
share mengshare, caring mencaring,backup menbackup and banyak lagi la 
syg korang doe!! 4 ever and ever

JANGAN LUPA KAN AKU AW ! ! 
BAK KATA NAS IF TUKAR NUM JANGAN LUPA BAGI TAHU ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...