anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Saturday, December 4, 2010

Deman (!)


Okey agak pelik ,bile semenjak dua menjak ni , aku kerap update blog hahah
dulu aku punya pemalas tahap gaban ahah sampai update pon sebulan sekali hahaha !

But tu bukan topik for this post la macik and pacik !
Bace pasal tajuk tu mesti korang ingat aku yang deman but ! ! ! 
bukan aku la tapi hubby aku :)

erm worried about him, dah 2 hari die demam..
semalam dia dah oke but today after dia balik dari main futsal dia demam balik (!)
nasib baik la dia jenis yang dengar cakap and cepat cepat makan ubat ..
erm tadi skyping pon dia tidur je and muke dia pucat sangat ! risau gila aku dibuatnya..
dah la hari isnin ni dia pereksa ish (!)

Hope dia cepat sembuh ! tak boleh tengok dia dalam keadaan macam ni !


AMERRUL QUZIER FUKHRIZ SAYA SAYANG AWK SANGAT SANGAT AWK TAHU TAK !

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...