anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Sunday, December 5, 2010

Happy day today ;)

Haha oke now aku rase dah 3 hari berturut turut aku update blog ! ini memang pelik haha aku pun tak sangka sekarang,aku rajin sangat sangat update blog ! memang aku dah mula ketagih balik kot mengupdate update blog ni hahaha !

Today aku happy sanad,coz my hubby dah sihat event pagi td dia still deman and tak larat !
alhamdullilah la dia dh sihat petang tadi . Lega hati aku !
tadi masa skyping pon aku tengok,dia dah happy,ceria and boleh gelak gelak !
aku suka sangat bile tengok dia dah happy and Aku nak tengok dia always happy forever and ever  (!)


SAYA SAYANG AWK SANAD SANAD AMEERUL QUZIER FUKHRIZ (!)

P/S : Acap thankz kenal kan kami :) kalau tak sebab you, i dengan Quzier tak kan bersatu hehe :)

 



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...