anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Tuesday, December 7, 2010

fighting (!)


 



Gaduh dengan dia erm, tah la tak tahu kenapa aku sakit hati sanad dengan die owh, mybe aku jelesh kot erm ni kali kedua kiteorang gaduh sebab benda yang lebih kurang macam nie(!) 
Aiyo cam mana la aku nak kawal jelesh aku yang terlampau melampau nie.. ish geram nye dekat diri aku nie, kenapa la aku ade perasaan jelesh yang macam ni (!) kang bagus kalo aku tak ada perasaan jelesh nie(!)
Ish benci la kalau perasaan ni datang melanda ;(

Well as you all know perumpuan ni if di pujuk cair jugak kan haha. Tahu komfem korang pun macam tu jugak kan, so aku pun lebih kurang korang la(!) marah marah dekat dia pun bila dia dah pujuk comfem ler aku cair hehe , nak cakap dia romantik erm sometime la dia agak romantik(!) Bab pujuk memujuk ni, dia memang pandai la hahaha

sumpah doe aku sayang dia sangat sangat :)

 haha esok dia dah habis exam so dia dah enjoy aku pulak lambat lagi nak habis exam :( than dia keje pulak(!) aku tak tahu la nanti macama mana if dia dah keje mesti dia bz kan kan (!) aku lak tak pernah lagi rase pengalaman yang bf aku keje hehe ;) so this is my new experience la kan, kawan kawan aku cakap if bf kite keje, kite mesti rase diabaikan and aku tengok dorang selalu nangis and sedih bile bf dorang selalu tak ada masa dengan dorang coz bf dorang keje (!) aku tak nak macam tu(!)
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...