anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, December 9, 2010

Thankzz kau buat aku menangis akhirnya (!)




 Tanggal 9 Disember, bercerai la kita dengan talak satu ke dua ke tiga ke ikot suka hati kau la ! aku dah malas dah nak pikir pasal kau ! kertas yang ada cerita pasal kau ke , buku yang ada kena mengena dengan kau ke sumpah doe, aku nak bakar atau pun aku jual dekat apek yang jual "paper lama " tuh ! ish aku benci koe doe ! sumpah gile aku benci kau! kenapa kau buat aku macam ni, selamani kau bagi aku harapan ! aku pun beriya iya la ,semangat gile sebab koe! 

Argh account aku benci kau benci kau sangat sangat sangat (!) tak tahu nak cakap macam mana ! kau ni memang agak PALAT ! (pinjam ayat apek) ! ! ! 
thanks sangat sangat kau buat aku nangis tadi, thanks sampai bile bile aku tak akan lupakan kenangan aku dengan kau :)
banyak dah aku lalui dengan kau, boleh kata hampir 2 tahun kita bersama.. akhirnya kita break juga.. 
dulu aku pernah giveup dengan hubungan kita tapi aku tabah menghadapi semua karenah kau tapi tadi sumpah la kesabaran aku sudah sampai maksimum ! thanks account sayang :)
ada jodoh kita bertemu lagi !


MR.EKONOMI WAIT FOR ME(!)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...