anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Monday, December 6, 2010

Finally (!)




Erm finally aku dengan die demam :)
dia deman than aku pon deman, ni kes jangkit berjangkit kot hahaha 
Aku sihat, dia demam ! Dia sihat,aku demam haha kelakar kan kan kan !
erm tapi tadi dia text cakap dia demam balik so kami berdua saling demam mendamam la ni hehe(!)
macam aku risau kan dia time demam, dia pon teman and risau kan aku sampai dia cakap 
aku kena dalam pengawasan dia 24 jam and jangan buat kerja berat berat la hahah
macam aku ni sakit terok lak haha erm tapi aku tahu dia buat macam tu sebab dia tahu yang dia sayangkan aku sangat :)

p/s: you tak moe risau ye, i dah sihat, siap dah boleh update blog lagi haha


*merepek je lebih haha (!)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...