anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Friday, December 31, 2010

Happy New Year !





Whoot whoot guys :)
so whats ups? hari ini dah 31 Disember 2010 so its mean  a few hour lagi  kita dah menjelang ke tahun baru kan?so im sure, all of us dah ada  new resolution kan for new year ni, aku pun tak terkecuali la from that important things :)

Nak tanyer sikit boleh tak haha apa resolution korang ae?? * busybody je nak tahu kan hehe

For new year ni my new resolution is


♥ If aku dapat masok Universiti nanti, aku dah tak nak main main dah macam dekat sekolah cause dekat Uni ni lain sistem dia tak macam sekolah :) aku nak dapatkan pointer yang tinggi like 3. something :)
if kakak and abg sedara aku boleh, im sure aku boleh ! ! *Doakan aku yerp :)

♥ Next aku nak hubungan aku dengan AMERRUL QUZIER FUKHRIZ berpanjangan sampai akhir hayat ! 
kali ni aku betul betul aku dengan die kekal sampai ke anak cucu * OMG statement berani mati :) 
doakan hubungan kami kekal sepanjang hayat ya *AMIN :)

 ♥ Lepastu aku nak beli camera NIKON D5000 tak kisahlah korang nak cakap apa, aku tetap nak jugak hehe 


tu la resolution aku tahun 2011 :) wish me good luck !
 
 
ALSO AKU NAK UCAPKAN TAHNIAH KEPADA SKUAD HARIMAU MUDA :)
KORANG TELAH HARUMKAN NAMA MALAYSIA ! ! 
SETELAH 14 TAHUN :)




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...