anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Tuesday, December 28, 2010

Port Dickson :)

Whoot hello guys :) 
already a week I do not update my blog ! !  rindunye dekat blog :)

Last Friday my family and my mother's side family went to Port Dickson hehe
kalo tak tahu la Port Dickson tu dekat mana search la dekat google earth (install dulu taw)
erm tak tahu la kenapa kali ni pergi PD best gile lain daripada lain ! ! maybe sebab kali ni ada Awatif kot !
Erm budak tu comel gile lol , geram tengok dia hehe
than lagi satu sebab maybe sebab cuzen cuzen aku yang dulu kecik kecik kini dah besar and dorang dah jadi sporting hehe ! sayang dorang beb ! !

Trip kali ni ke PD as usual la kan family aku ni kalo pergi PD je mesti duduk dekat desa lagoon !
tak tahula kenapa since aku kecik lagi la ! !
first day at PD a little bit boring la kan cause sampai je dah malam aroud 10pm  macam tu la sampai dekat hotel je tengok tv and tengok sedara aku main monopoly hehe 
nasib baik la dekat sane ader wifi so boley la aku berfacebooking !

Next day hari bangun je tido pukul 8 macam tu, anak buah aku yang comel dah kejot kan, ajak mandi kolam than mandi pantai erm best la time tu sempat gak lak berposing posing ! hahaha semuanya sporting time tuh 
than bile matahari dah naik je kiteorang balik dekat bilik yela matahari dah tinggi masing masing semua takot hitam hahaha * gediknya ahaha

Petang tu pulak around pukul 5 macam tu pergi pasar malam yang dekat Petronas tu , siapa yang pernah pg pd im sure korang tahu kan pasar malam tuh than after that pergi PD WALK :) shoping mengshoping than balik la ke bilik ! !

Erm actually mase aku mandi kolam time pg tu, aku jumpa dengan Alissa and kazent dia , alissa tu budak dekat tempat tuition aku, dia tu kan comel sangat aw, umo dia 7 thn tapi kalau tengok macam 5 thn je hehe
than after magrib anak buah aku Danish and Ieka jalan jalan la area hotel tu than terserempak dengan dorang, ada la 2 eko mamat nie, dia suruh alissa jumpe dengan danish nak nombor ieka and nombor aku, than aku tak bg la ika pon tak bagi pastu dorang ikot danish ni balik bilik erm dalam pukol 10 macam tu, dorang main call call bilik sampai pukul 2 pagi gak la ! Pakcik aku dah naik mengamok dah sampai nak pergi ketok bilik mamat mamat tu ! kerek gile doe

Esoknye pulak, mase kiteorang mandi kolam renang dia usha usha kiteorang ,bile kiteorang balik bilik baru dorang turun mandi kolam pulak (aku tahu cause bilik kiteorang mengahadao kolam renang,bilik dorang pun sam)


whatever pon mase dekat PD haritu best gile wok ! !




p/s: girl yang pakai baju chanel tu maybe dah di taken tol tak fizi haha 





 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...