anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Saturday, December 11, 2010

Shopping :)

Petang tadi after balik hang dengan membe aku , mama ajak pergi JAYA JUSCO , aku ajak pergi semalam, tapi mama tak nak, cakap ayah tak ada la apa la! 
Than tibe tibe tadi mama ajak pergi so apa lagi, aku on je la sebab aku memang dah pasang niat nak beli seluar and baju baru :) 
Mule mule ajak Kak Lin pergi sekali sebab dia pun ada niat nak shopping jugak last last dia cancel lak cause hubby die pon nak pergi jaya jusco jugak so dia pergi dengan hubby dia la ! 


Sampai je dakat JJ mama tanya nak makan dulu ke nak shopping dulu , aku cakap nak shopping dulu, so kiteorang pun jalan jalan la dekat tempat seluar, tibe tibe mama cakap nak pergi makan la cause mama dah lapar,mama cakap aku kalau dia nak tunggu aku pilih memilih ni memang dia kebulur la ! ish mule mule tu panas je aku, tapi nak wat macam mana kan dah dia mama aku, so ikot je la kemahuan die..
After makan tu , pusing balik dekat tempat seluar after one hour ,finally aku jumpa jugak seluar yang macam CHARISSA pakai haritu skinny jeans! yeah ANQI baby kita dah ada seluar yang sama ! wana pun i rase lebih kurang je hehe


than after pilih seluar, kiteorang pun pergila dekat section baju, mama dah malas nak layan aku, dia pon bagi je duit and aku pergi pilih mana yang aku nak, semantara tu mama pergi dekat tempat pinggan mangkuk :)
pusing punya pusing last last aku tertarik dekat satu baju nie :)
dia lebih kurang macam ni la :)
gambar dia lain sikit(!)


*ya i knoe macam budak budak ! tapi suka hati aku la!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...