anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Friday, December 10, 2010

Cepat la sikit (!)

Lol bile nak habis exam ni (!) aduyai lamanya :(
cepat la habis exam SPM ni ! kau la yang buat aku menderita tahu tak!
dari aku fom1 sampai sekarang kau seksa aku ! cepat cepat cepat verambossssssssssss dari dalam hidup aku :)

Argh cepat la sikit 20.Disember.2010 aku dah tak sabar dah, tu la kertas terakhir aku yang tinggal iaitu kertas ekonomi or ekonomoney(ayat cikgu azdi) ! Habis je paper tu pukul 4.30 kiteorang nak celebrate dekat dekat je la and main conteng conteng baju haha ! dah la mase tu kelas kiteorang je yang ada dekat dalam dewan tu mesti gempak and cool gile la haha !



21 Disember pulak , kiteorang ramai ramai nak gerak WANGSA WALK planning awal nak gerak TS tapi dah memandangkan Apek xcident kaki sakit tak ley nak banyak gerak , so we all decide nak pergi wangsa walk je la haha :) satu hari hang dengan korang mesti bestkan nanti hehe ! Kita pergi karoeke dekat SUPERSTAR ,main Bowling and Tengok wayang :) 
Wah tak sabar la, mesti best best best kan ,tak sabar aku nak tengok apek main bowling nanti hehe !



24 Dis sampai 26 Dis pulak, aku dengan family aku nak pergi PORT DICKSON (!) wah mesti best kan ,aku dah dapat bayangkan kiteorang satu family and aku dengan kazen kazent aku main banana boat ,main jetski, main bola baling dalam kolam renang,main frisbee dekat tepi pantai, ouch pastu buat BBQ lak ish bestnye tak sabar tak sabar! Well macam biasala if aku pergi PD confem nye duduk dekat DESA LAGOON !



than selebihnya nak abis kan waktu dengan

AMERRUL QUZIER FUKHRIZ (!)
sumpah sayang dia sangat sangat doe ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...