anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Wednesday, February 2, 2011

Awak kenal sayang awak :)

Kepada awak ! Awak saya hanyalah insan biasa yang mempunyai kelemahan dan kekurangan...
saya juga tahu bahawa awak lebih mengerti maksod saya ini bukan ?
Awak saya hanyalah insan biasa, perasaan saya juga sama seperti insan biasa yang lain :)
saya juga tahu bahawa awak lebih mengerti perasaan saya bukan ?
Awak saya percaya awak mengenali diri saya dan sikap baik mahupun yang buruk pada diri saya bukan ?
Awak saya harap awak paham bukan kenapa saya jadi seperti semalam ! 
saya hanya takut saya akan  kehilangan awak ! awak tahu tak benda tu adalah mimpi ngeri saya . . .
saya tidak mahu awak hilang dari mimpi mimpi indah,dari kehidupan saya dari alam nyata :)
saya begitu menyayangi awak !
Awak awak tak perlu lakukan semua benda yang awak cakapkan semalam hanya kerana saya !
*tah awak ingat atau tidak sebab kan awak suka makan semot ! ! !
Awak terima kasih semalam awak dah membuatkan saya yakin bahawa awak amat menyayangi diri saya :)
saya tahu awak sayang saya sangat ! ! 

Eh awak, saya ni mengadangada kan , saya ni gedik manja and macam macam la kan  HANYA AWAK YANG TAHU SAYA NI MACAM MANA KAN :)
saya suka kacau awak bile awak tengah tido kan , saya suka buat awak marah kan , saya suka buat awak jeles kan hehe tapi awak pon sama tahu tak suka sangat buat saya jeles siap tunjuk tunjuk gambar lagii tuuuu!
eh awak ni , setiap kali awak buat saya jeles, teros airmata saya mengalir dengan laju kan saya pun tak tahu mengapa ? ish manjanya saya dengan awak !
Awak sikap sikap saya ni, saya takot suatu hari nanti awak akan bosan ! tapi pelik awak cakap awak tak kan bosan sebab saya ni UNIK awak kata la kan ! AWAK  kata saya ni sikap suka berubah berubah so banyak challenge yang awak kena tempuhi tu yang buat saya menarik di mata awak ! Ish awak ni pelik la :)

Pelik pelik awak pun saya  tetap sayang awak ! Awaklah manusia pelik saya :)







* eh awak entah kenapa tibe tibe saya suka gambar awak yang ini !
so saya cilok oke? Nak marah saya ke?
kalo marah marah nanti cepat tua :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...