anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Wednesday, February 2, 2011

terdiaddopted la pulak !

Chantik tak ? Ala tahu mesti korang nak cakap chantik kan , tapi malu malu kucing pulak ! Eh tak payah malu awek cun yang dekat atas tu tak makan orang pun tahu tak, dia makan nasi jep ! !
Ceh sengan sengan pulak kan nak tanya nama awek cun ni siapa ? Yelah yelah meyh dengar sini baik baik si budak chomel ni nak bercerita hehehe *perasan comel pulak haha

Tuan punya gambar yang diatas tu namanya ialah Nabila Adira. Sedapkan nama dia :)
for your information that was my kakak angkat meyh ! Baru je terdi adoptedddd pada 1 January 2011 !
Macam mana aku kenal dengan kakak angkat aku ni , erm nak citer ke tak ae? ok la ok la citer !
Kak bella ni actually future awek Am kot , hehe akk jangan marah :)
Am ni pulak siapa? Am ni ex aku tapi dah lama gak la kiteorang break, dah almost 4 years gak la ,  ala mase tu zaman budak budak hehee Why break tu biarlah rasiakan hanya aku, Am dan kak bella je yang tahu ! Now i wish Am and kak bella will together one day, if Am jodoh yang terbaik untuk kak bella, Am ley jadi abg ipar aku hehe *whopssssss dah lebih mengamok pulak kakak aku ni kang :)

Oke la why aku pilih kak bella jadi my sista because aku and kak bella macam dah lama kenal aw , kiteorang ni pulak macam satu kepala je tu yang meyebabkan kiteorang ni boleh ngam kot :)
Than maybe sebab  our past lebih kurang sama je kot ! ! Entah la aku rase selesa kot cerita prob aku dekat akk bella and dia pon lebih kurang sama je :)
Best taw sharing cerita and prob dengan dia :)
suke sangat sangat ! ! Kak bella pon sporting aw and aku suke care dia makeup and dressup dia chantik beb :)

Actually nak puji akk lebih lebih lagi tapi kan takot akk makin kembang lak aish 

*upss akk jangan marah aw , tahu akk bace ni mesti akk gelak gelak kan :P




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...