anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Saturday, February 5, 2011

menghitung hari :)

Last week, almost one week jugak la aku dengan si beruang KOGI aku tu bergaduh ! Macam macam hal lah yang menyebabkan kiteorang ni bergaduh hehe MAYBE disebabkan rindu yang terlampau menggila kot *one of the reasons kiteorang gaduh hehehe :)

Now alhamdullilah semuanya dah setel and salah paham antara kiteorang pun dah di selesaikan :)
Rindu gile kot dengan dia, yela dh hampir sebulan kot tak jumpe, almaklumlah dia tu pun kerja and ade sikit masalah kewangan kan tu yang menyebabkan kiteorang tak pat jumpe :)
kiteorangkan tak macam korang ! ! ! 

Fell like want to scream !! nak wat confession sikit :)
korang tahu tak, aku dah seminggu tak dapat skype dengan bf aku disebabkan laptop dia rosak :(
kesiankan ! so maknanya dah seminggu jugak la , aku tak dapat tengok bf aku yang comel tu ! ! *awch gediknyer.......
tu yang membuatkan aku bertambah rindu, 
Dahla dah lama tak meet oh, OH NO CERITA PASAL MEET !

Erm suppose meet dia semalam (jumaat) tapi kan kan bos dia kejam aw! Bos dia bayar gaji dia lambat so terpaksa la kiteorang jumpe next week ! Wah jahat betolkan suke seksa kiteorang , dahla tak dapat skype 
nasib baik la ade handphone so boley lah texting and calling :)
thnks handphone anda sangat berguna. . .

Yeah next week nak pergi bercuti dengan dia haha *tak mo jelesh hahaa 
ala pergi dekat dekat je, tak macam korang kan boley pergi jauh jauh hehe 
First first tu nak pergi berdua je, tapi tibe tibe lak kawan aku nak join , siapa lagi if bukan ABBY c atok KEPENK haha !
so kirenya nanti double date hahaah!
wah tak sabarkan mesti best giloooooooooo time tu hehe !

COUNTING :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...