anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Wednesday, February 2, 2011

If you knoe

Ader kawan aku, dia bace blog entry aku about AWAK KENAL SAYANG AWAK ! so aku ceritakan la from A to Z ! Than die cakap la if dia jadi aku pun ofcoz dia akan pikirkan benda yang sama macam aku pikir!!!
Dia perempuan so mestila dia paham if dia dekat dalam situation yang sama macam aku ! First aku cakap aku salahkan diri aku cause maybe aku yang tak paham si dia  ! tapi kawan aku tu cakap kan tu bukan salah aku, tapi salah dia cause die macam tak pandai nak jaga hati aku... 

Entah la aku really sayangkan dia sangat ! Aku memang tak nak hilang dia :(

To you : Maaf kan i if i tak dapat lupekan benda tu lagi, i terlalu sayangkan you that what make me worried ! I percayakan you tapi entah la ur sikap wat i percaya syakwasangka i tu macam betol :(
if i ade sakitkan hati you , i mintak maaf :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...