anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Wednesday, December 22, 2010

Cinta Kirana



Hey guys :)
now aku nak share dengan korang cerita kesukaan aku !
and dengan bangganya aku nak cakap ni la sinetron pertama indonesia yang pertama aku tengok tak pernah tinggal satu episod pon haha dasyat dasyat if aku mis kol 6.30 punya aku mesti tengok pukul 12 tgh malam punya ulangan haha ni semua gara gara RANDY PANGALILA sumpah doe, aku dah addicted dekat die hehe 

Well as u all know, siapa yang ikuti cerita ni la kan,komfem korang semua tahu yang  cerita ni cukup lengkap dengan kisah kisah , SEDIH,GEMBIRA and KELAKAR ! ! also Kisah PERNGORBANAN CINTA, dan KEBAHAGIAN untuk orang yang disayangi :)

Sinetron ni mempunyai 93 episod ! alamak nampak banyakkn tapi bila dah ikuti rase macam kejap je cerita ni hehe Rugi la siapa yang tak tengok cerita ni cause cerita ni memang best gila la WOK !

nak tahu cerita dia macam mana , korang kena tengok la :)
tak rugi la kalo korang tengok, aku jamin cerita ni best tahap cipan hehe ! !




episode 1 :)





episode akhir 93 :)

aku suke episod akhir ni cause ending dia menarik and kelakar :)





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...