anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Friday, December 24, 2010

Setahun Akhirnya !









Why dah setahun? bukan tarikh aku couple but tu la tarikh aku,kehilangan orang yang paling aku sayang !
esok genap setahun dia tinggal kan aku ! ! Sudah setahun juga la aku masih tak dapat lupakan dia, aku masih teringat gelak tawa dia, aku masih ingat time time dia cakap aku SAKAI and aku macam MACIK sebab asik membebel jerp :)
Kalau dia masih ada, aku dapat bayang kan kiteorang sekarang mesti happy sangat,
Last year 25 Disember 2009, time dia menghebuskan nafas terakhir , erm aku boley lagi pergi tengok wayang !
kejamnya aku kan ! Sumpah aku cakap, diala satu satunya kawan baik aku yang paling paham aku, tak pernah ada orang ley ganti dia! erm dia sabar layan karenah aku, dia selalu kena marah dengan aku,even benda tu bukan salah dia pon ! jahatnya aku kan, bayangkan la kiteorang just bestfriend but tiap tiap hari calling macam couple :) dia pulak selalu ada bila aku perlukan dia !
sekarang bila dia dah tak ada, aku terasa kehilangan sangat ! ! aku rindu dia.. setahun dia tinggalkan aku, aku still tak boleh lupakan dia :)
dia yang aku maksod kan ialah Allahyarham KHAIRUL AIMAN BN RAJALI (buntai) i miss u :(
event dia dah tak ada, tapi dia tetap bff aku sampai mati ! ! 


SEMOGA ROH YOU TENANG DI ALAM SANA !
-AL FATIHAH -

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...