anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Monday, December 20, 2010

Yeah Saya Sudah Merdeka :)





Saya sudah MERDEKA yaps baru tadi saya MERDEKA , okey saya tahu la anda sudah lama merdeka kan ? Last paper EKONOMI !! Tadi dekat dewan tepat je pukul 4 petang Xian hao jerit merdeka merdeka haha sumpah gila gempak kot tadi dalam dewan pereksa and pengawas yang jaga pereksa pon tergelak gelak !
Tapi tadi pengawas tu jahat tak bagi keluar awal ,saje je tak bagi cause die nak kiteorang keluar sama sama ,memandang kan dekat dewan tu kelas kiteorang jerp ! *ceh macam la siap awal sangat aku pon siap lagi 10 minit nak habis masa hehee :)

YEAH PERANG DAH HABIS ! menang atau kalah kena tunggula lagi beberapa bulan :)

So lepas ni aku nak enjoy dengan kawan kawan aku haha ! nak serang WANGSA WALK, TS, SG WANG and PAVI (kalo ada duit la kan) and tak lupa jugak nak serang SUPERSTAR AND GSC or TGV  ehehehe

SO well lepas ni aku nak bace novel ke, nak tengok citer korea ke, nak bace komik ke nak online sampai tak tido ke?? dh tak ada orang marah yeah !

and aku menunggu dapat HP aku !!

aku mintak C3 atau X5 mana mana pon tak kisah hehe kalo bagi blackberry bold pon tak kisah
erm kalo tak pakai je la HTC hero hehe :)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...