anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Saturday, December 18, 2010

JJ Agains and video caa :)

Baru balik dari JJ :)
mule mule mama yang nak pergi , cause mama nak beli kasot die ehehe 
sampai sane kan kan, mama usha kasot , aku pun usha kasot hehe
so maknanya mama beli satu, aku pun beli satu la coz dah berkenan sangat dekat kasot tu hehe :)
so bertambah la koleksi wedges aku ! !  after shopping mengshoping, perut pun lapar, kiteorang pun pergi la food court :)

Macam biasala if nak pergi food court JJ mesti la order mee goreng mamak haha ! Mee Goreng mamak dia, marverless gila sedap sedap haha , than anak buah aku lak mintak Big Apple Donnuts hehe erm than kiteorang melantak makan donuts la pulak hehe :)
macam macam la kiteorang kongsi kongsi makan hehe last last kakak sepupu aku lak suruh beli aiskrim MCD haha yummy, ! 

Lepas perot kenyang tuh, pergi farmasi lak, Masing masing borong pencuci muke :)

lepas tu balik la coz JJ pon dah nak tutup hehe 


than ade satu benda lagi hehe 
semalam aku ade wat suprise tok bf aku :)
haha die pon tak tahu la kan die terkejot ke tak haha
tapi video tu khas aku buat untuk die 
and dalam banyak banyak video yang aku buat !
ni la video yang paling aku puas hati :)
caa this is for you :)
y caa?? because caa mean is cayang hehe !
tarikh couple kami ialah 28 november 2010 :)
ada kesilapan tarikh disitu hehe :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...