anda si stalker yang comel !

calling cards

Thanks you, anda comel :)

sekarang baru pukul :)

Thursday, March 31, 2011

Memeningkan kepala lah ! pilihan course dengan application fee yang mahal, gadoh dengan si sayang !


 HAHA dah lama gilo kan alynn tak update, seriusly tak de mase. Banyak habiskan masa pergi openday university and survay kusus kusus yang alin minat ;) Well nak citer pasal result ke ? chop perlu ke ? ok la citer la sikit hehe

Ala result alin tak bagus sangat pon cume cukup syarat lah nak apply uni , erm result alin ade A ulang ade A aw tapi yang paling banyak B its creadit la dari 9 subjek yang alin ambk 75 peratusnya semua B than agak menakjubkanlah jugak subjek yang alin takot sangat alin gagal, alin dapat creadit iaitu ofcoz la account serius since form4 tak penah lulus aw account ! so agak bangga la jugak walaupun result tak bagus mana hehehe  Dah tutup pasal result ;)

Now citer pasal course pulak, erm first first alin nk ambik graphic design or photographer tapi kan bile pikir pikir balik, dua bnda tu alin dah ade basic and kusus kusus tu boley jadi sebagai kusus sampingan or boleh ambik bile dah abis diploma nanti. So i decide nak ambk dip international  business mangment or busnss mangmnt tak pon ambik dip in mngmnt tapi kalo dapat alin nak pilih international bsnss mngmnt than smbong degree in HR ! Family pun suruh ambk busnees or englishcom diorang cakap kemungkinan dapat pergi luar negeri insyaallah la tapi dengan syarat dapt 3 pointer ke atas well as u all know nak dapatkan 3 pointer ke atas bukan senang kan . kena study kuat tak boley main main !
Selain daripada UPU alin ada apply KPM, KPTM , UNISEL, MSU dan lain lain. Yang pening kepala ni kan ipts application fee die semua mahal mahal ade yang sampai beratus ratus aw !


Hurm dah lama tak update pasal si sayang alin tu kan ? Lates new about kiteorang ? Hahaha kami selalu gaduh? alah tapi kami gaduh pun tak lama paling paling pon 4 hingga 5 jam *mana boley gaduh lama lama nanti rindu la tahu tak ! Kiteorng gaduh pon salah kiteorang jugak ade salah alin ada salah die :)
yang alin pulak jenis yang manja and ngada2, die pulak sama lebih kurang manja, ego, tapi lebih kepda ego that mean kalo die jeles die tak nak g tahu lepastu protes ! Than masalah kiteorang dua dua saling pendam 
than bile dh meletop tu yang habis kuar semua tapi tak ley nafikan bf alin lagi penyabar sebab die sabar je dengan perangai alin yang manja and ngada2 terlebih tu yang alin bersyukur sangat dapat die..

Awak awak saya sayang awak sangat2 tak pernah ade orang lain pon dekat dalam hati saya 
saya bersyukur tuhan temukan saya dengan awak 
awak awak ni dah jadi HERO saya awak tahu tak ?
awak awak terima kasih kalau tak sebab awak saya tak kan dapat result macm tu awak !
awak awak adalah pengaruh terbesar dalam hidup saya 
saya sayang awak !
awak saya mintak maaf sebab selalu gangu awak tido
saya macam tak paham bahasa kan awk?
awak penat balik kerja, badan awak tak kuat
cuti lak sehari je kan so mase cuti 2 lah awak buat macam macam kan ?
maaf kan saya awak sebab saya awak tak dapat tido dengan cukup kan ?
saya mintak maaf
sebab saya mudah terasa
sebab saya mudah nangis
sebab saya awak jadi tention
saya mintak maaf sngt2
Yang saya tahu saya hanya
 terlalu menyayangi diri awak dan awaklah orang yang paling berpengaruh dalam hidup saya
AMERRUL QUZIER FUKHRIZ  SAYA SAYANG AWAK ! seumur hidop saya , saya ingin bersama awka ;)

2 comments:

  1. biasa la tu yuran nk masuk mmg mahal2. Kalo dh buat degree nnti ribu2 lak, hu3...

    ReplyDelete
  2. haha budak botk thnks ;)
    yela segi je aplication fee die dh 500

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...